poniedziałek, 7 marca 2016

8 Marca


Wczoraj rozmawiałam wieczorem z przyjaciółką przez telefon i przypomniało się nam, że dziś jest Dzień Kobiet. Oczywiście umówiłyśmy się na mieście by ten dzień jakoś uczcić. Zawsze to dobry pretekst do spotkania i poplotkowania. Gdy już zasypiałam otrzymałam sms. Przyjaciółka ułożyła wierszyk na Dzień Kobiet i  muszę go tu zamieścić, mam nadzieję, że Anastazja się nie obrazi ;-)


"8 marca jak co roku, już od rana aż do zmroku, wszystkie Panie małe duże, i te wielkie i te chude, oczekują od swych Panów, paczki rajstop,tulipanów. Każda życzeń wyczekuje,swego Pana adoruje. I tak mija 8 marca w rytmie salsy w rytmie walca. Każdy święci na swój sposób, a ja z lampka wina w wannie myślę sobie o jak fajnie, ze mam święto swe codziennie, 8 marca zawsze wszędzie. Z każdym dniem się czuje pięknie, 8 marca mam codziennie". Anastazja P  Prawda, że piękny:-)

Wszystkim kobitkom życzę miłego dnia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz