poniedziałek, 25 stycznia 2016

Prezent

Jak już wcześniej pisałam w weekend gościliśmy moją kuzynkę Julię. Zapomniałam napisać jakim prezentem mnie obdarowała. Dostałam od niej szczoteczkę elektryczna  Do tej pory używałam szczoteczki manualnej i nawet nie interesowałam się jej zmianą. Muszę Wam jednak napisać, że jak umyłam zęby szczoteczką elektryczną to czułam się jakbym pierwszy raz w życiu miała czyste zęby. Naprawdę różnica jest nie do opisania. Szczoteczka w szybki sposób dokładnie i bezboleśnie umyka moje zęby.
Nawet nie wyobrażacie sobie jaka jestem zadowolona z tej szczoteczki. Sama bym sobie nie kupiła, a teraz to nie wyobrażam sobie mycia zębów zwykłą szczoteczką. Dziękuję Ci Julciu to wspaniały i bardzo przydatny prezent!!! Jeśli nie macie pomysłu na prezent dla bliskiej osoby, to polecam szczoteczkę elektryczną. To praktyczny i świetny prezent.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz