wtorek, 8 marca 2016

Dzień baby

Dziś Dzień Kobiet i na tę okoliczność zrobiłam sobie nietuzinkowy prezent, a mianowicie zakupiłam krem na rozstępy. Jak już wiecie jestem w ciąży i wolę zapobiec powstaniu rozstępów niż potem pluć sobie przysłowiowo w brodę, że nic nie zrobiłam, dlatego zakupiłam dobry krem, który ma tym okropnym pęknięciom skóry zapobiec.  Dość szybko przybieram na wadze i niestety już pojawiło się kilka rozstępów, które nie są duże, ale to znak, że trzeba działać.  Codziennie kilka razy w ciągu dnia smaruję skórę ud, brzucha, piersi, a przede wszystkim pośladki i biodra. Krem szybko się wchłania i bez problemu mogę zakładać ubranie, więc nie zajmuje to dużo czasu.
 Żałuję, że nie stosowałam kremu od samego początku ciąży, ale mam nadzieję, że teraz gdy regularnie będę używała kremu, to rozstępy mi już nie straszne. Jak Wy dbacie o ciało? Macie jakieś ulubione kremy?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz