czwartek, 21 stycznia 2016

Dla kobiet w ciąży i nie tylko

Pyszne rogaliki i gorące kakao - czyż to nie idealny początek tego mroźnego pochmurnego dnia? Uwielbiam takie poranne delektowanie się każdą chwilą. Długo myślałam co umieścić w pierwszym poście, żeby nie był nudny, bo nie chce Was na sam początek zniechęcić do zaglądania na mój blog. Postanowiłam więc, że napiszę o czymś co jest dla mnie bardzo ważne, a mianowicie... jestem w drugim trymestrze ciąży. Jest to dla mnie bardzo ważny i cudowny czas. Mam teraz więcej czasu i mogę zająć się właśnie pisaniem. Mój szef był tak dobry i zgodził się na prace w domu, za co jestem mu niezmiernie wdzięczna. Jeśli chodzi o samopoczucie w ciąży to nie mogę narzekać. Czuję się świetnie i wszystko jest w najlepszym porządku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz